سلام بر.....

میگه حاج آقا دلمون پوسید
بس که غم و غصه‌های الکی چپوندیم توش
میخوای نپوسی؟ میخوای حیف نشی؟
میخوای بمونی؟ میخوای بوکس و باد نکنی؟
میخوای تیک‌آف کنی؟ میدونی راهش چیه؟
راهش اینه که
وصل بشی به این شهدایی که
سیمشون وصل بود
راهش اینه سیمتو وصل کنی
نتت قطعه باباجون
آنتن نمیدی؛ اِشغالی؛ وصل شو
به شهدا وصل شو
بس که دل به دل هرکی دادی
خط رو خط میشی؛ خطتو آزاد کن
وصل شو‌ به سرور شهیدا…

🥀یادش بخیر سرزمینهایی که بوی بهشت میدهند....